Rutinetimer

Hedehusene Køreskole

Rutinetimer hos Hedehusene Køreskole

Er det længe siden, du har været ude at køre bil, eller plages du af køreangst? Hos os kan vi hjælpe dig med at genfinde trygheden bag rattet og få dig sikkert tilbage på vejen igen.

Vi har omfattende erfaring med at støtte bilister i at vende tilbage til trafikken på en rolig og betryggende måde, som selvfølgelig tilpasses helt individuelt efter behov og tempo.

Vi lægger altid ud med en samtale, hvor vi drøfter, hvad du føler dig utryg ved. Vi tager udgangspunkt i din individuelle situation, så vi er helt med på, hvordan vi kan støtte dig, inden vi starter med at køre.

Vi stiller en bil til rådighed, men hvis du foretrækker at bruge din egen bil, er det også en mulighed.

Prisen pr. lektion (45 minutter) er 550 kr. Vi er her for at hjælpe dig med at genopdage glæden ved at køre bil.

Kontakt køreskolen

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om kontrolprøver i Hedehusene, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.