Generhvervelse

Hedehusene Køreskole

Generhvervelse hos Hedehusene Køreskole

Hvis du står over for en betinget frakendelse og skal generhverve dit kørekort, er vi her for at støtte dig og sikre, at du er godt forberedt til både teori- og køreprøven, så du kan bestå første gang.

Vores generhvervelsespakke inkluderer assistance til godkendelse af sagsbehandlingen samt 2 kørelektioner før køreprøven og yderligere 2 kørelektioner til selve afviklingen af køreprøven.

Prisen for denne pakke er 3.900 kr.

Hvis du har fået kørselsforbud med krav om særlig køreundervisning, er du velkommen til at kontakte os for priser og yderligere information.

Vi er her for at hjælpe dig med at komme tilbage på vejen på en sikker og effektiv måde.

Kontakt køreskolen

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om kontrolprøver i Hedehusene, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.