Udtalelser

Hedehusene Køreskole

Det siger eleverne om os

Gustav fortæller
Rigtig god køreskole. Igennem hele forløbet har jeg kun haft gode oplevelser med min Kørelærer, han kom med gode tips og tricks til at køre godt. Køreskolen kan varmt anbefales
Sara fortæller
Kæmpe anbefaling herfra! Har haft den bedste oplevelse med Anders som kørelærer, helt igennem fantastisk. Jeg havde mistet modet efter et langt og dårligt forløb ved en anden køreskole, men Anders fik mig på rette spor igen, hvilket jeg er super taknemmelig for. Helt klart den bedste køreskole man kan vælge!
Mikkel fortæller
Jeg har netop færdiggjort mit forløb med Louise som praktisk kørelærer, Anders i teori. Enormt behagelige og kompetente personer, som både formår at gøre indholdet spiseligt og anvendeligt - helt uden det bliver kedeligt eller føles som en tjans. En kanon pakke, jeg kun kan anbefale andre, som skal have deres kørekort (i mit tilfælde: personbil).
Pernille fortæller
Det er sådan en god køreskole at tage kørekort hos. Jeg har altid været nervøs for at tage mit kørekort og generelt farten på vejene. Men jeg må sige, at Hedehusene køreskole virkelig fik ændret min frygt i en fart. Jeg havde den sødeste teori lærer, Louise og ikke mindst den bedste kørelærer Anders. Det kan klart anbefales!
Jan fortæller
Jeg har haft en virkelig god og professionel oplevelse med køreskolen. Kæmpe ros til min kørerlærer Anders der fik mig igennem forløbet med stor entusiasme og høj faglig kompetance. Jeg vil til en hver tid anbefale dem.
Mikkel fortæller
Hedehusene køreskole er nok den bedste på midt Sjælland. De er sympatetiske, og hjælper til hver en tid med alle ens besvær. Kan 100% anbefale Hedehusene køreskole, hvis du vil lære at køre bil godt.
Kontakt køreskolen

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.