Om køreskolen

Kom godt på vej hos Hedehusene Køreskole

Din køreskole i Hedehusene

Anders Hoff er indehaver af Hedehusene køreskole ApS. Vi tror på at skabe en positiv og støttende læringsoplevelse, hvor du kan udvikle de nødvendige færdigheder til at blive en dygtig og ansvarlig bilist.

Anders har været kørelærer siden 2002, hvorfor Anders har undervist i teori og kørsel i mange år. Bl.a. i København, Hedehusene og Roskilde, og er desuden instruktør på køreteknisk anlæg. Siden november 2020 har Anders Hoff været indehaver af Hedehusene Køreskole ApS.

Vi har stor erfaring med elever, der er meget nervøse, har særlige behov eller eventuelle diagnoser. Uanset hvad kan du stole på, at vi er her for at hjælpe dig med at opnå dine mål med sikkerhed i fokus. Vi har opstart af hold ca. en gange om måneden og har 3 tilknyttede kørelærere.

3C5886A2-8D96-4F82-A60D-779474E55267_1_201_a

Køreskolens undervisere

Anders Hoff

Anders er indehaver af Hedehusene køreskole Aps. og kørelærer til kategori B. samt Instruktør på FDM køreteknisk anlæg, og underviser i teori. Han kører i en VW Golf R-Line.

John Issa

John Issa er en kompetent kørelære, som tilbyder kørelektioner. John kører i en lækker Mercedes A200.

Tom Pedersen

Tom underviser på teori holdet, hver Mandag aften, og kører i en helt ny Mazda CX-5.

Tidligere køreskolelever

Det har været en fornøjelse at køre med jer
Kontakt køreskolen

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.